måndag 30 november 2009

Skyll inte på mig!

...för jag braskade åtminstone inte!

För det är ju så de säger: Om Anders braskar, så julen slaskar.
Idag, på Andersdagen, har det inte braskat, åtminstone inte i denna del av världen. så då borde vi ju kunna få en vit jul, eller hur?

Nåja, det där brukar inte stämma så några garantier lämnar jag inte.

Imorgon ska jag ta vaccinationssprutan mot svininfluensan. I princip samtliga som har dött i den här delen av världen (i svininfluensan ELLER efter vaccineringen!) har varit män i min ålder.
Så om jag inte hörs av mer vet ni vad som har timat...

Öhrm, ska kanske inte skämta om det där. Någon av alla mina TUSENTALS bloggläsare kan ju ta anstöt...
Nu var jag rolig igen.

Adventsstakar och stjärnor har i alla fall gjort sitt intåg och lyser upp vintermörkret. Det är trivsamt. Den närmaste månaden är den enda vettiga på hela det mörka, negativa halvåret. Mer jul!

Inga kommentarer: